Во овој дел е дадена последователноста на трките, преведени се официјалните податоци од Racing Manager за секоја трка одделно и наши сугестии и совети за подобро претставување. За советите најзаслужни се Трајче К. (trajce_ferrari), Игор П. (F1 Legends), Ивица З. (Xtreem Toyota Racing), Pizda 534. Ако имате некој совет или сугестија слободно напишете ги како коментар и јас ќе се потрудам да ги објавам сите. Исто така не заборавајте да ги погледнете и другите коментари.
In this section you can se the schedule of the races, oficial Racing Manager informations and aditionaly our advices and sugestions. Most advices are from: Trajce K. (trajce_ferrari), Ivica Z. (Xtreem Toyota Racing), Pizda 534, Igor P. (F1 Legends). Feel free to write comments.
.
1. Австралија, 3 дена - Australia, 3 days
1. Австралија, 3 дена - Australia, 3 days
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
The 5,412 m Grand Prix circuit offers the driver a unique experience in the way the circuits width varies at the end of the different straights. This allows for diverse racing lines, and the 12-corner design provides at least three genuine overtaking opportunities. A race is finished after {1,number} laps.
No new drivers available
.
4. Шпанија, 66 круга, 4655 метри, 3 дена
- Spain, 66 laps, 4,655 m, 3 days
.
Fast and wide bends tag the Spain circuit. With its moderate temperatures and the fantastic landscape, the Spain track is one of the seasons most popular ones. A race will have {0,number} laps here.
No new drivers available
.
4. Шпанија, 66 круга, 4655 метри, 3 дена
- Spain, 66 laps, 4,655 m, 3 days.
Fast and wide bends tag the Spain circuit. With its moderate temperatures and the fantastic landscape, the Spain track is one of the seasons most popular ones. A race will have {0,number} laps here.
.
new drivers has little higher topspeed and bends but higher overtaking and track knowledge they cost above 500.000 -790000 advice:dont ever buy pilot above 60learning aptitude it eats many laps to set and it is not neccessarily faster .Pits advice 24 and 45. Car parts are cheap. New drivers are available
.
5. Турција, 2 дена - Turkey, 2 days

.
5. Турција, 2 дена - Turkey, 2 days

.
.
.
.
.
78 laps all in all, thats the twisting Monaco labyrinth. Its almost impossible to overtake, the road is bumpy and complex. Its a demanding track for team and driver.
За добар резултат возачот треба да има што поголем Bend driving. High speed е второстепен, а имајки предвид дека многу ретко се случуваат претекнувањa Overtaking има мало значење. Доволно е само едно застанување во бокс во 40 (+/- 1) круг. Вреди да се посвети време н
а квалификациите затоа што возачите ако се исклучат откажувањата и дополнителниот pitstop завршуваат во редоследот во којшто стартувале. Исто така треба да се побара што подобар возач затоа што може да се искористи и во наредната трка.
За добар резултат возачот треба да има што поголем Bend driving. High speed е второстепен, а имајки предвид дека многу ретко се случуваат претекнувањa Overtaking има мало значење. Доволно е само едно застанување во бокс во 40 (+/- 1) круг. Вреди да се посвети време н
а квалификациите затоа што возачите ако се исклучат откажувањата и дополнителниот pitstop завршуваат во редоследот во којшто стартувале. Исто така треба да се побара што подобар возач затоа што може да се искористи и во наредната трка. Your driver should have as high as possible bend driving. High speed is secundary. Overtaking is not important. You can go in pitstop only once in 40 (+-1) circuit. Usualy drivers finished as qualified. Its possible to use your driver for the next race - so look hard.
7. Сан М
арино, 62 круга, 4930 метри, 3 дена - San Marino, 62 laps, 4,930 m , 3 days
7. Сан М
арино, 62 круга, 4930 метри, 3 дена - San Marino, 62 laps, 4,930 m , 3 daysТрката трае 62 круга. Патеката речиси не
ма тешки кривини. Сепак високи брзини можат да се постигнат само на неколку места.
ма тешки кривини. Сепак високи брзини можат да се постигнат само на неколку места.Bажна карактеристика која возачот треба да ја поседува за оваа трка е Track knowledge. Ако е над 75 може да се вози со General readines to take risks на brave. Моторот и шасијата може да и искористит од претходната трка, а исто така може и возачот ако има добри карактеристики.
8. Кан
ада, 70 круга, 4361 метри, 2 дена - Canada 70 laps, 4,361 m , 2 days
8. Кан
ада, 70 круга, 4361 метри, 2 дена - Canada 70 laps, 4,361 m , 2 daysКанадската трка е на остров. Донекаде нерамната патека е опкружена со вода. Претекнувањето е возможно, а максималната брзина е нешто помалку значајна. Трката завршува по 70 обиколки.
Возачот треба да има што поголем Overtaking, но за да претекнува добро треба да има и солидни High speed, bend driving и track knowledge. Стартувањето од прва позиција не значи дека успехот вие загарантиран, трката нуди можности за претекнување па со возач со добри карактеристики и добар болид од стартиран десети може да финиширате прв. Има нови подобри возачи со карактеристики над 80 но тешко се наогаат со повеке добри
карактристики, па ако стариот возач ви е добар може да возите со него. Може да купите нов подобар возач за фино подесување на болидот. Има возачи со setup од 85-89. Може да возите со стариот мотор, а да купите само нова подобра шасија SOLID PANELS SP-IIIa од 740 000. Шасијата има перорманси: 45 Aerodynamics и 50 Chassis но можете со оптимизирање (Improve #2 , optimize #2) да ги качите до 48 и 54. Потоа не заборавајте да извозите тренинг Aerodynamics и Chassis optimization.
9. Фра
нција, 70 круга, 4411 метри, 2 дена - France, 70 laps, 4,411 m , 2 days
карактристики, па ако стариот возач ви е добар може да возите со него. Може да купите нов подобар возач за фино подесување на болидот. Има возачи со setup од 85-89. Може да возите со стариот мотор, а да купите само нова подобра шасија SOLID PANELS SP-IIIa од 740 000. Шасијата има перорманси: 45 Aerodynamics и 50 Chassis но можете со оптимизирање (Improve #2 , optimize #2) да ги качите до 48 и 54. Потоа не заборавајте да извозите тренинг Aerodynamics и Chassis optimization.9. Фра
нција, 70 круга, 4411 метри, 2 дена - France, 70 laps, 4,411 m , 2 daysФранција, тоа се 70 обиколки на високо модерна писта. Сигурноста е висока, а има неколку добри локации за претекнување. Трката е микс од остри завои и долги прави секции. Средната брзина е висока.
За успех потребно е задолжитлно да се купат нови делови. Новите мотори се со перформанси до PS 780. Такви се Motorella 4a, Motorella 4b (коишто треба да се оптимизираат за да ги достигнат тие перформанси)
и The Engineers v1.4a (којшто ги има тие перформанси и не е потребна оптимизација). Шасиите се со aerodynamics до 56 и chassis до 61. Сепак шасиите со аеродинамика од 56 се многу скапи. Најдобар избор ако се земе предвид и финансискиот дел е Lightweight XXXa (1300000 пари) со аеродинамика 55. Препорачливо е максималната брзина да е над 80 %. Треба да се одвои време за барање на добар возач со и други високи карактеристики затоа што може да послужи и за наредната трка.
10. А
нглија, 60 круга, 5141 метри, 3 дена - England, 60 laps, 5,141 m , 3 days
и The Engineers v1.4a (којшто ги има тие перформанси и не е потребна оптимизација). Шасиите се со aerodynamics до 56 и chassis до 61. Сепак шасиите со аеродинамика од 56 се многу скапи. Најдобар избор ако се земе предвид и финансискиот дел е Lightweight XXXa (1300000 пари) со аеродинамика 55. Препорачливо е максималната брзина да е над 80 %. Треба да се одвои време за барање на добар возач со и други високи карактеристики затоа што може да послужи и за наредната трка.10. А
нглија, 60 круга, 5141 метри, 3 дена - England, 60 laps, 5,141 m , 3 daysДожд и магла - уникатни појави за пистата во Англија. 60 обиколки на гладка патека којашто е микс од брзи и бавни кривини. Претекнувањето е лесно и редко води до судари.
Rain and Fog - unique features of the English circuit. 60 laps on rather good surface, a balanced mixture of fast and slow bends. Overtaking is rather easy and merely seldom leads to collisions.
Rain and Fog - unique features of the English circuit. 60 laps on rather good surface, a balanced mixture of fast and slow bends. Overtaking is rather easy and merely seldom leads to collisions.
Има нови подобрени мотори, а кај шасиите нема подобрување.
Може да се вози со шасијата од предходната трка Lightweight-XXXa. Мотор со најдобри перформанси (треба да се оптимизира) е No Limit Motors-IVa со 808 PS. Одличен е за квалификација но може да откаже по време на трката и не треба да се форсира. За разлика од предходната трка овде возењето во завои е покорисна карактеристика. За добар резултат треба да е над 77% (Ако е добар може да се вози и со стариот возач). Ист е случајот и со overtaking - претекнувањето.
Може да се вози со шасијата од предходната трка Lightweight-XXXa. Мотор со најдобри перформанси (треба да се оптимизира) е No Limit Motors-IVa со 808 PS. Одличен е за квалификација но може да откаже по време на трката и не треба да се форсира. За разлика од предходната трка овде возењето во завои е покорисна карактеристика. За добар резултат треба да е над 77% (Ако е добар може да се вози и со стариот возач). Ист е случајот и со overtaking - претекнувањето. Патеката е целосно рамна без ромени во всочината. Пред неколку години должината на патеката драстично намалена, со долга секција што минува низ шума, во корист на поостри завои. Има можности за претекнување. Трката трае вкупно 57 обиколки.
The circuit is completely flat, without any changes in elevation. A few years ago the circuit was dramatically shortened, with the long, sweeping forest section chopped off in favour of more tight corners. The tight hairpin following the very long back straight offers an overtaking possibility. The race takes a total of 57 laps.
Потребно е да се купи тест возач со добар setup. Има возачи со setup 89 %. Кога барате наместете го минимумот за setup на 7
5 %. Потребни се два питстопа, во 19 и 40 круг.
Потребно е да се купи тест возач со добар setup. Има возачи со setup 89 %. Кога барате наместете го минимумот за setup на 7
5 %. Потребни се два питстопа, во 19 и 40 круг.To increase your fine tuning you must buy a driver with as much higher as posile SET-UP %. There are drivers on the market with values of 89%. Set your set-up slider to 75% then search. It requires 2 stoppins. In 19 and 40 circuit. You can drive with brave brave audacious insane, if you have good track knowledge.
novi vozači su vani ali pametno bi bilo nabaviti vozače s visokim benddriving koji će biti dobri za hungary s ovim starim vozačima čete imati slične rezultate kao u engleskoj (možda ih stavite na malo viši setting) za hungary novi engine 810 i više chassis 60/74 ovde su mnogi prošle sezone stavili 1 pitstop i imali dobre rezultate nisam siguran ali radikalno novi drivers če biti za spa for hungary new engine and chassis try to buy drivers for hungary now high benddriving. Pitting at 22-45
novi vozači su vani ali pametno bi bilo nabaviti vozače s visokim benddriving koji će biti dobri za hungary s ovim starim vozačima čete imati slične rezultate kao u engleskoj (možda ih stavite na malo viši setting) za hungary novi engine 810 i više chassis 60/74 ovde su mnogi prošle sezone stavili 1 pitstop i imali dobre rezultate nisam siguran ali radikalno novi drivers če biti za spa for hungary new engine and chassis try to buy drivers for hungary now high benddriving. Pitting at 22-45
Поради карактерот на патеката, остри кривини, запрашен и износен асфалт, Унгарската трка е сврзана со долга опашка од возила една зад друга без можност за претекнување.
Due to the nature of the track, narrow, twisty and often dusty from under-use, the Hungarian Grand Prix is associated with processional races, with sometimes many cars following one another, unable to pass.
Најдобра шасијата е SP-IVa 530,000 со аеродинамика 60
и шасија 74 (треба да се оптимизира). Од моторите најдобaр e на Motorella 5b. Сеак не завршуваат на иста буква. Деловите не се скапи но добар возач може да чини 5 500 000. Важна карактеристика е возење во завои - band driving. Можат да се најдат возачи со возење во кривини до 89. Има и такви со комбинација возење во кривини максимална брзина по 87 и двете. Преткнувањето има мало значење.
и шасија 74 (треба да се оптимизира). Од моторите најдобaр e на Motorella 5b. Сеак не завршуваат на иста буква. Деловите не се скапи но добар возач може да чини 5 500 000. Важна карактеристика е возење во завои - band driving. Можат да се најдат возачи со возење во кривини до 89. Има и такви со комбинација возење во кривини максимална брзина по 87 и двете. Преткнувањето има мало значење.Best chassis is SP-IVa 530,000 (optimize it). Best engine is Motorella 5b. Parts are chip. That is not the case with drivers. Good driver will cost up to 5 500 000. Band driving is vital for good result. Drivers have band driving up to 89. Overtaking is not very important
.
13. Европа, 56 круга, 5473 метри, 3 дена - Europe, 56 laps, 5,473 m, 3 days
13. Европа, 56 круга, 5473 метри, 3 дена - Europe, 56 laps, 5,473 m, 3 days
Патеката во Валенсија е на пристаниште, со што наликува на онаа во Монако. Долга е 5473 метри. Има 25 завои и е предизвик за возачите и болидите.
Valencia will be the first new street course in Formula 1 since Albert Park,
which has hosted the Australian Grand Prix since 1996. Its harbourside location is bound to draw comparisons with the Monaco Grand Prix. Being 5,473 kilometres long, offering 25 turns - a challenge for drivers and vehicles.
which has hosted the Australian Grand Prix since 1996. Its harbourside location is bound to draw comparisons with the Monaco Grand Prix. Being 5,473 kilometres long, offering 25 turns - a challenge for drivers and vehicles.Најдобра шасија е Lightweight XXXXb на цена од 1 100 000 со аеродинамика 72 и шасија 75. Најдобар мотор е No limit motor Va 1,900,000 820 (828) 50 (63) којшто треба да се оптимизира. Со моторот според последната буква (види во возило) сепак највеќе одговара
Lightweight XXXXa 1,900,000 70 76. Нви возачи нема.
Best chassis is LightweightXXXXb 1,100,000 with aerodynamics 72 and chassis 75. Best engine is No limit motor Va 1,900,000 820 (828) 50 (63). There are no new drivers.
be prepared on next race SPA new drivers and new engines840 will come budite spremni sledča utrka spa nosi nove vozače i mašine 840.
Lightweight XXXXa 1,900,000 70 76. Нви возачи нема.
Best chassis is LightweightXXXXb 1,100,000 with aerodynamics 72 and chassis 75. Best engine is No limit motor Va 1,900,000 820 (828) 50 (63). There are no new drivers.
be prepared on next race SPA new drivers and new engines840 will come budite spremni sledča utrka spa nosi nove vozače i mašine 840.
Една од најтешките трки во сезоната. 44 обиколки со високобрзински прави делови и остри кривини. Има неколку локации за претекнување.
One of the most difficult races of the season. On 44 laps, high speed passages alter with narrow and twisting bends. There are several overtaking locations
Најдобра комбинација се моторот - engine: Future Engines x309a од 4,100,100
и шасијата - сhassis: Lightweight XXXXa од 1,900,000 пари. Деловите се скапи. Нови возачи со карактеристики над 90 има и тоа на цена од 2 - 3.5 милиони. Практиката од претходните неколку патеки, да се бара скап и веќе изграден возач веќе не е ефективна. 2 питстопа. Тактика со 1 или 3 е неефективна.
и шасијата - сhassis: Lightweight XXXXa од 1,900,000 пари. Деловите се скапи. Нови возачи со карактеристики над 90 има и тоа на цена од 2 - 3.5 милиони. Практиката од претходните неколку патеки, да се бара скап и веќе изграден возач веќе не е ефективна. 2 питстопа. Тактика со 1 или 3 е неефективна.Engine: Future Engines x309a Money: 4,100,100 Chassis: Lightweight XXXXa Money: 1,900,000 Best combination. Parts are expensive. In the last couple of races it was good practice to buy the drivers from the last page - drivers who are build, but not now. New drivers above 90 are avaiable between 2mil and 3.5mil. Search in the morning because thats the time when you'll find a good driver. No setup drivers above 90 yet. 2 pitstops
Италианската патека е најбрзата во сезоната. Максималната брзина е од огромно значење. Трката се состои од 53 обиколки. Претекнувањето е тешко и многу ризично.

The Italy race is the fastest of the season. Top speed is highly important. The race has 53 laps, overtaking is difficult and extremely risky business.
Ако имате нов мотор и возач со Topspeed над 95 и Pitstop над 80 може да одите на 3 питстопа: околу 10, 27 и 42 круг. Ако немате добар возач одете на2. Ако стартувате на предна/прва позиција може да ги ставите околу 16 и 36 круг, а ако стартувате на позадна позиција поставете ги околу 17-18 и 37-38 круг.
.
16. Сингапур
, 61 обиколка, 5067 метри, 3 дена - Singapore, 61 laps, 5,067 m, 3 days
Трката во Марина Беј Арена е првата трка во историјата на Формула 1 којашто се одржува ноќе. Уличната патека се состои од 14 леви и 10 десни кривини и нуди места за претекнување, тешки кривини и претставувавистински предизвик за способностите на возачот.
16. Сингапур
, 61 обиколка, 5067 метри, 3 дена - Singapore, 61 laps, 5,067 m, 3 daysТрката во Марина Беј Арена е првата трка во историјата на Формула 1 којашто се одржува ноќе. Уличната патека се состои од 14 леви и 10 десни кривини и нуди места за претекнување, тешки кривини и претставувавистински предизвик за способностите на возачот.
To be staged in the Marina Bay area, the
circuit is the first night race in Formula One history. The street circuit, consisting of 14 left hand turns and 10 right hand turns, offers a number of overtaking opportunities, challenging corners and gruelling sections that will test the true capabilities of the drivers.
circuit is the first night race in Formula One history. The street circuit, consisting of 14 left hand turns and 10 right hand turns, offers a number of overtaking opportunities, challenging corners and gruelling sections that will test the true capabilities of the drivers.Најдобра шасија е Solid Panels SP-Va 790,000 76 80 (84). Најдобрите мотори се прескапи. Од поевтините најдобар е Mororella 6a 700,000 832 (840) 90. Има тест возачи со сетап до 99.
Best chassis is Solid Panels SP-Va 790,000 76 80 (84), Best engine is Motorella 6a 700,000 832 (840) 90. You can find Setup drivers with setup over 90 (up to 99). New drivers are not awailable.
.
17. Јапониј
а, 72 обикоки, 4563 метри, 2 дена - Japan, 72 laps, 4,563 m 2 days
Best chassis is Solid Panels SP-Va 790,000 76 80 (84), Best engine is Motorella 6a 700,000 832 (840) 90. You can find Setup drivers with setup over 90 (up to 99). New drivers are not awailable.
.
17. Јапониј
а, 72 обикоки, 4563 метри, 2 дена - Japan, 72 laps, 4,563 m 2 days Брзината на оваа патека којашто се наоѓа на планината Фуџи е многу висока. Не само на последната брза кривина. Стартно-целната права е долга
1,5 километри и е една од најдолгите во мотоспортот.
1,5 километри и е една од најдолгите во мотоспортот. Speeds are very high on this track at the foothill of Mount Fuji, not only on the very long, very fast final turn. The main feature of the track remains its approximately 1.5 km (0.93 mi) long straight, one of the longest in all of motorsports.
Нема нови возачи. Најдобар мотор е Power Engines 2P6a. Најдобра шасија е Lightweight XXXXXa. Нема потреба од оптимизација. Најдобра такика е со два питстопа (22 и 50-51).
New drivers are not awailable. Best chassis is Lightweight XXXXXa 1,500,000 91 92. Best engine is Power Engines 2P6a 1,800,000 863 94. Two pitstops in 22 and 50-51.
Оваа нова патека има многу предизвици. Последната генерација возачи лесно развиваат брзини над 300 km/h на долгата права. Возачите ќе ги докажат своите квалитети за време на 56те обиколки. Among other challenges, this fairly new track features a long back straight followed by a hairpin turn. Current-generation F1 cars can easily surpass 300 km/h (186 mph) on the long straight between corners 13 and 14. Drivers can prove their skills during 56 exciting rounds.
Има нови возачи со карактеристики брзина и кривини 99-100 со цена над 5 (6-8) милиони. Кога барате директно одете на последната страница и бидете што е можно побрзи. Ги снемува за секунди.
a
Brasil: 71 laps in hot climate. The track surface is uneven, the circuit itself is a mixture of difficult bends and high speed straight passages. Its possible to overtake at several locations.
a
most suitable chassis for this race is xxxxxxC and if u can change engine to engineers1.7c
a
The Yahoo! circuit: 65 laps on a bendy track, challenging both car and driver. Its not easy to overtake here; a driver should be ready to take risks and ought to be very skilled. Only drivers who know their car by heart are entitled to win on this fiddly circuit.














0 comments:
Post a Comment